iProjecta. Educació ambiental i guiatges

CAT | ES

SELECT top 1 * FROM g_banners WHERE actiu='s' AND seccio=2 AND (activacio<=#9/24/2021#) AND (caducitat>=#9/24/2021# OR caducitat IS NULL) ORDER BY Rnd(- id * 1000 * Timer())

Viatja lluny sense sortir de casa, la nova campanya de la Ràpita per atreure turisme de proximitat

La campanya tindrà presència a les xarxes socials i en mitjans de comunicació d’abast nacional

Etiquetes   turisme, sant carles de la rapita, delta ebre, terres ebre

Publicat el23/6/2020

Viatja lluny sense sortir de casa, la nova campanya de la Ràpita per atreure turisme de proximitat | EbreActiu.cat, revista digital per a la gent activa | Terres de l’Ebre...


L'Ajuntament de la Ràpita ha engegat una nova campanya de promoció destinada a atreure turisme de proximitat aquest estiu. L'alcalde, Josep Caparrós, i el regidor de Mitjans de Comunicació, Joan Grau, han presentat aquest dimarts l'espot de campanya i l'eslògan, ‘Viatja lluny sense sortir de casa', que té la intenció d'atreure a aquell turisme nacional que enguany no podrà viatjar a destinacions exòtiques a causa de la pandèmia del coronavirus.

En el vídeo, es mostren els espais idíl·lics del delta de l'Ebre i la badia dels Alfacs amb elements de la cultura i la gastronomia local, amb la idea de presentar la Ràpita com una destinació de natura exuberant i aventures per a tota la família. “No cal anar a grans destins per a veure paisatges meravellosos com són els que tenim a la Ràpita i al Delta de l'Ebre” , ha dit l'alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós.

Intentem cridar l'atenció del turisme de proximitat. Ens hem basat en els estudis de visitants que tenim al poble i en les tendències de turisme que hi haurà durant aquesta situació excepcional que estem vivint” , ha detallat el regidor de Mitjans de Comunicació, Joan Grau. “Hem intentat emocionar, mostrar un lloc com les Terres de l'Ebre que per molts està encara per descobrir”, ha afegit Grau.

La campanya ‘Viatja lluny sense sortir de casa' tindrà una difusió en mitjans de comunicació d'àmbit nacional, enfocada a atreure el principal mercat emissor de visitants del municipi com és l'àrea metropolitana de Barcelona, però també d'altres regions de Catalunya com Lleida o el Camp de Tarragona. A més a més, gràcies a l'estratègia de segmentació que permeten les xarxes socials, també es buscaran públics més específics, com el turisme familiar.

Ens hem de continuar promocionant com a destí turístic i com a destí turístic segur, perquè a la Ràpita tenim totes les condicions” , ha remarcat Josep Caparrós. L'alcalde ha afegit també que els possibles visitants hauran de tenir en compte la situació de pandèmia que estem vivint i “hauran de complir també totes les mesures que han marcat les autoritats competents” .



Por: Redacció

Foto: Cedida