Montsport, via verda, lloguer de bicicletes, activitats multiaventura i barranquisme
TransTerraAlta, una ruta sorprenent

Nova campanya d'imatge de la Denominació d'Origen Terra Alta

La nova imatge busca mostrar el món del vi des d’un punt de vista divertit, planer i, fins i tot, amb un cert toc entremaliat

Etiquetes   gastronomia km0, enologia, terra alta

Publicat el3/10/2018

Nova campanya d’imatge de la Denominació d’Origen Terra Alta | EbreActiu.cat, revista digital per a la gent activa | Terres de l


La Denominació d'Origen Terra Alta llença una nova campanya d'imatge amb vocació renovadora i amb l'objectiu d'apropar-se als consumidors, entesos o no, que gaudeixen amb una copa de bon vi.

La nova imatge busca mostrar el món del vi des d'un punt de vista divertit, planer i, fins i tot, amb un cert toc entremaliat. Fugint de tecnicismes i presentant la Garnatxa blanca de la DO Terra Alta com a l'acompanyament perfecte per a aquells dies en què tot sembla sortir malament. La Garnatxa blanca de la DO Terra Alta com a ‘ingredient secret' per a millorar el nostre dia a dia.

Amb aquesta nova campanya, fresca i moderna, la DO Terra Alta, una de les denominacions d'origen històriques de Catalunya, continua el camí emprès en els darrers anys cap a un rejoveniment de la seva imatge i contacte permanent amb els consumidors, i que l'ha portat a ser considerada una de les DDOO amb més projecció de futur.


Un pas més cap a la màxima notorietat

La designació de la DO Terra Alta com a seu del concurs internacional Grenaches du Monde, celebrat el passat mes d'abril, va suposar tot un repte al mateix temps que una gran oportunitat per fer un pas endavant. La DO Terra Alta va ser mostrada al món com a màxima representant de la Garnatxa blanca, la seva varietat emblema, fixant-la en l'imaginari col·lectiu com a tal.

En aquest moment en què la DO Terra Alta ha fet un salt important pel que fa al coneixement i posada valor dels seus vins, el nou repte és continuar sent propera al públic. Campanyes com #fansDOTerraAlta, que continua amb vida pròpia 2 anys després d'haver arrencat a les xarxes socials, són el millor termòmetre de la bona salut de la qual gaudeix la DO Terra Alta i un bon impuls per seguir reforçant la relació amb el consumidor final.




TransTerraAlta, una ruta sorprenent