CAT | ES
La trobada, celebrada ahir 1 de maig, tanca el calendari calendari festiu de la celebració dels Tres Tombs a Catalunya
Publicat el2/5/2017
Una cinquantena d’entitats van participar ahir a l’Ampolla en la XX Trobada Nacional dels Tres Tombs, donant així com a tancat el calendari festiu de la celebració dels Tres Tombs a Catalunya.
Després de cinc mesos de celebracions de la festa pels diferents pobles i ciutats de Catalunya, la Trobada, organitzada per la Federació Catalana dels Tres Tombs els amics del cavall de l’Ampolla i l’Ajuntament de l’Ampolla, va reunir més de cinquanta estendards, més de 150 carros, 600 cavalls i 1.000 traginers, a més de la Banda de Música de La Cala, el Grup de Majorettes i la Banda de cornetes i tambors de l’Ametlla de Mar.
El museu vivent i itinerant del transport i mercaderies i passatgers va recórrer els principals carrers de la ciutat, per mostrar als espectadors carros de pagès, de trabuc, de bocois, de bombers, fúnebres, de traginers, carros amb les més diverses càrregues (palla, sacs, llenya, caixes, verdura, ceps, ...).
De bon matí, les colles participants van participar en l’esmorzar del traginer i a les 11.30 h van sortir del camp de futbol per a iniciar el recorregut pels principals carrers de l’Ampolla. El passeig Marítim va ser el punt on es va concentrar més públic, gent del poble i molts vinguts expressament per poder gaudir d’una gran jornada festiva.
26
EbreActiu.cat
Què és EbreActiu
Contactar
Publicitat
Butlletí electrònic d'EbreActiu
Informació i avís legal
Política de cookies
Selecció d'enllaços: