El proper 20 de maig, la quarta edició de la Trail 15 K de Benicarló recorrerà els paisatges més emblemàtics de la ciutat i decidirà els primers llocs de la classificació del Circuit de Curses Populars. Les inscripcions es poden formalitzar fins al 18 de maig
Etiquetes esports, running, trail, benicarlo
Publicat el7/5/2018
La prova es disputarà diumenge 20 de maig a través d'un trajecte que repetirà el recorregut de l'any anterior, i que portarà els atletes per les partides rurals més emblemàtiques del terme. El regidor d'Esports ha detallat que «la cursa es desenvoluparà per pistes i senderes amb sortida i arribada a Sant Gregori, i discorrerà per paratges com la Tossa, el Rocío, el pinaret o la Basseta». Un recorregut, en definitiva, que serà determinant per decidir els guanyadors finals de la quarta edició del Circuit de Curses Populars en cadascuna de les categories: sub25, sènior (fins a 39 anys), veterà A (de 40 a 49 anys) i veterà B (a partir de 50 anys).
El regidor ha afegit que «amb l'objectiu de cuidar a tots els participants i d'aportar un plus, a banda de la bona senyalització i els tres avituallaments que hi haurà durant la cursa, donarem un detall als corredors i en acabar oferirem una botifarrada».
Les inscripcions per a participar en l'última prova del circuit de curses populars es poden formalitzar presencialment a Evasión Esports, a la Piscina Municipal i a Decathlon Vinaròs, o a través del web www.hj-crono.es fins al 18 de maig a les 14.00 hores.
Del preu de cada inscripció, 2 euros es destinaran a Afivina. La presidenta de l'entitat, Pilar Bayarri, ha expressat l'agraïment de l'associació «per aquesta vessant solidària del Circuit de Curses Populars» i ha detallat la programació que des de l'associació han organitzat pel 12 de maig, coincidint amb el Dia Mundial de la Fibromiàlgia.
Selecció d'enllaços: