TransTerraAlta, una ruta sorprenent

CAT | ES

Benicarló presenta una nova marca per a potenciar tota l'oferta turística de la ciutat

Amb la nova marca turística es pretén renovar la seua imatge i incloure dins de la mateixa tots els potencials turístics de la ciutat. Aquesta iniciativa s’emmarca dins del Pla Estratègic per al desenvolupament turístic de la ciutat que es va dissenyar el 2016

Etiquetes   turisme, baix maestrat, benicarlo

Publicat el21/1/2019

Benicarló presenta una nova marca per a potenciar tota l’oferta turística de la ciutat | EbreActiu.cat, revista digital per a la gent activa | Terres de l’Ebre... Foto: cedida


L’alcaldessa de Benicarló, Xaro Miralles, i la regidora de turisme, Rosana Marzá, acompanyades dels dissenyadors Pepe Gimeno i Mauro Gimeno (Gimeno Gràfic) van presentar el passat dijous 17 de gener a la capella del Mucbe la nova imatge de la marca turística de Benicarló. Una imatge que pretén identificar els valors diferencials de la ciutat i potenciar el posicionament turístic de la ciutat.

Miralles explicava que «amb aquesta marca es continua un camí ja iniciat el 2016, a través del qual pretenem lligar el turisme a la identitat pròpia i crear una imatge de prestigi. Es tracta d’un valor afegit per als nous turistes que ens permeta oferir-los un turisme experiencial els 365 dies de l’any i millorar així, la competitivitat de la nostra destinació».

Per la seua part, la regidora de Turisme recordava que «el que es pretenia amb aquesta marca és que fos transversal, moderna, innovadora, marcada per les noves tendències de prestigi i de qualitat i que fos l’eina vàlida per a projectar la nostra destinació».

Benicarló presenta una nova marca per a potenciar tota l’oferta turística de la ciutat | EbreActiu.cat, revista digital per a la gent activa | Terres de l’Ebre...L’estudi Gimeno Gràfic ha sigut l’encarregat de dissenyar aquesta nova imatge. Segons explicaven els creadors, Pepe Gimeno i Mauro Gimeno, «hem volgut agrupar totes les potencialitats que ofereix Benicarló, com són el sector primari, el sector gastronòmic, el sector comercial, els recursos patrimonials, el turisme verd i el turisme nàutic».

Per tal de donar-los el mateix pes visual en la imatge, els dissenyadors han buscat «l’abstracció, el sintetisme i la rigorositat, la qual cosa ha resultat en l’acrònim BLÓ. Pel que fa a les lletres, hem intentat transmetre un dinamisme que evoque el sol, la ciutat, i l’horitzó mediterrani». Tot, banyat en un degradat de color blau turquesa que li dóna profunditat i transmet el color de la vida mediterrània.

El llançament d’aquesta marca turística és l’inici d’un projecte que va iniciar la regidoria de Turisme el 2016, quan l’Institut Superior d’Estudis Turístics de la Universitat de Girona (INSETUR), va dissenyar un Pla Estratègic per al desenvolupament turístic de la ciutat. D’entre les conclusions i línies que es van marcar, algunes van ser la del redisseny de la marca, la creació d’un departament específic amb personal, com ja s’ha aconseguit des del passat estiu, i també posar en marxa una nova pàgina web de turisme en la qual s’està treballant actualment. Al respecte, Marzà va explicar que «es contempla que el desenvolupament d’aquest nou model de turisme, que es va plantejar com un projecte amb llarg recorregut, estiga enllestit per a l’any 2020».

L’alcaldessa va finalitzar la presentació afegint que «podem estar satisfets i orgullosos del nostre territori i totes les possibilitats turístiques que tenim i que s’obrin al món. Els protagonistes d’aquest nou model turístic són els ciutadans de Benicarló, i tots ens l’hem de creure i promocionar».

Podeu veure aquí el vídeo del procés d’elaboració de la nova marca turística de Benicarló.



Tuga Active Wear


profisio - fisioteràpia esportiva i per a la salut - Amposta - Joan Lluís Fernàndez (col·legiat 10289)