Món Natura Delta de l´Ebre. Gaudeix de la màgia del Delta de l´Ebre

CAT | ES

L'Ametlla de Mar presenta la campanya turística per aquest estiu Sempre a prop teu!

La campanya publicitària ha començat aquesta setmana i està dirigida als mercats turístics propers com Catalunya, l’Aragó, Navarra o el País Basc, així com regions del sud de França

Etiquetes   turisme, turisme familiar, turisme natura, ametlla de mar, terres ebre

Publicat el27/5/2020

L’Ametlla de Mar presenta la campanya turística per aquest estiu Sempre a prop teu! | EbreActiu.cat, revista digital per a la gent activa | Terres de l’Ebre... La nova identitat presenta una imatge més fresca i moderna, amb pictogrames relacionats amb les activitats que es poden fer al municipi


L'Ametlla de Mar, sempre a prop teu!' és l'eslògan per la campanya de promoció turística d'aquest estiu. Un nom que han escollit els seguidors de les xarxes socials de l'Àrea Municipal de Turisme. La campanya publicitària ha començat aquesta setmana i està dirigida als mercats turístics propers com Catalunya, l'Aragó, Navarra o el País Basc, així com regions del sud de França.

La nova identitat presenta una imatge més fresca i moderna, amb pictogrames relacionats amb les activitats que es poden fer al municipi. A la vegada, s'estrena un vídeo promocional que potencia els atractius paisatgístics i mariners de la població, i a més transmet que l'Ametlla de Mar és una destinació tranquil·la per gaudir de les vacances, amb propostes per tothom.

En aquest redisseny de l'estratègia de comunicació i promoció de cara a una temporada turística condicionada pel coronavirus, s'incrementarà la inversió publicitària que hi ha prevista per enguany. L'Ajuntament reinvertirà part dels diners que s'havien pressupostat en accions que han quedat cancel·lades per l'estat d'alarma, amb l'objectiu d'impulsar el sector turístic.



Volem potenciar el turisme de proximitat i per això hem engegat una important campanya publicitària”, anuncia la regidora de Turisme i Comerç, Maite Boquera, “amb l'objectiu de reactivar un dels sectors més afectats per aquesta crisi”. “Ens centrarem a arribar als potencials turistes que tenim a prop de casa, a unes 5 o 6 hores en cotxe com a màxim”, destaca.

A banda de la identitat principal, s'han creat dissenys per les marques Experience adreçada al sector de les activitats nàutiques, Gastronomy al de la restauració, i Shopping al del comerç. Precisament, els comerciants protagonitzen un vídeo promocional que anima a fer les compres a les botigues i establiments del municipi, i que es difondrà per les xarxes socials.


Per: Redacció


profisio - fisioteràpia esportiva i per a la salut - Amposta - Joan Lluís Fernàndez (col·legiat 10289)