CAT | ES
Els visitants podran iniciar-se en moltes de les activitats a preus simbòlics
Etiquetes turisme, la rapita, delta ebre, festa del mar
Publicat el8/6/2018
Sant Carles de la Rapita celebrarà demà dissabte 9 de juny, una nova edició de la Festa del Mar, 10a Jornada de portes obertes amb una gran varietat d'activitats nàutiques, com passejades amb barca i amb veler, sortides en caiac, iniciació al submarinisme i al paddle surf, entre altres. Els visitants podran iniciar-se en moltes de les activitats a preus simbòlics.
També s'han organitzat diferents activitats adreçades als més menuts, com un taller de nusos mariners i de cotó. No faltarà la gastronomia, amb el Musclo-vermut, una degustació de musclos de la badia, acompanyat del vermut rapitenc i amenitzat amb música coral i jazz. També hi haurà una fira d'artesania i una de material nàutic d'ocasió, una mostra de comerç local i visites a l'embarcació Salvamar.
La Festa del Mar és una festa transversal organitzada per l'Estació Nàutica La Ràpita-Delta de l'Ebre, amb el suport de l'Ajuntament de la Ràpita, que involucra empreses nàutiques, productors, comerç i gastronomia i que permet desplegar un ventall de més de 25 activitats relacionades amb el turisme nàutic. Es tornarà a celebrar el dissabte 3 de novembre.
EbreActiu.cat
Què és EbreActiu.cat
Contactar
Publicitat
Butlletí electrònic d'EbreActiu
Informació i avís legal
Política de cookies
Selecció d'enllaços: