Horta de Sant Joan, un paradís a la Terra Alta


Incendi a la Pobla de Massaluca a tocar dels rius Ebre i el Matarranya

Acrualitzacio 12/8/2021, 22:00: els bombers donen per estabilitzat l’incendi però el flanc esquerre continua actiu. Actualització 12/8/2021, 20:00: ja s’han cremat 60 hectàrees i preocupen els llamps d’una possible tempesta seca.

Etiquetes   pobla massaluca, incendi, terra alta, baix arago

Publicat el12/8/2021

Incendi a la Pobla de Massaluca a tocar dels rius Ebre i el Matarranya | EbreActiu.cat, revista digital d’oci actiu | Terres de l’Ebre ...

Actualització 12/8/2021 a 22:00 h:

A les 20:57 els bombers han comunicat que l'incendi estava estabilitzat. Amb l'arribada de la nit s'han retirat els mitjans aeris i durant la nit les dotacions terrestres s'encarregaran de tancar el flanc esquerre, el més llarg, que encara continua actiu. 


Actualització 12/8/2021 a 20:00 h:

Ja s'han cremat 60 hectàrees i els responsables de l'operatiu es mostren preocupats pels llamps d'una possible tempesta seca. Els agents rurals investiguen l'origen i causa de l'incendi. 


Actualització 12/8/2021 a 17:00 h:

El servei Català de Trànsit informa que degut a aquest incendi s'han tallat les carreteres TV-7231 i la TV-7411 a la Pobla de Massaluca. Junt als Bombers de la Generalitat també hi treballen efectius del Govern d'Aragó i hidroavions del ministeri de Transició Ecològica.


Actualització 12/8/2021 a 16:30 h:

Bombers de la Generalitat han rebut un avís, al voltant de les 14 hores, informant d'un incendi de massa forestal al terme municipal de la Pobla de Massaluca (Terra Alta) a tocar dels rius Ebre i Matarranya, que ja afecta 33 hectàrees dins de l'espai natural protegit dels Tossals d'Almatret i Riba-Roja.

Inicialment s'hi han desplaçat 18 dotacions terrestres i 5 aèries i a hores d'ara (16:30 h.) ja hi ha 32 dotacions i 11 mitjans aeris.

Els cossos policials ha evacuat el càmping PortMassaluca i ha traslladat als campistes al poliesportiu de Faió (Baix Aragó-Casp).

Els Bombers han demanat a ADIF que tallés la tensió de la línia que passa per la zona pel que no circulen trens de les línies R-14 i R-15 per aquest tram de la Terra Alta.

S'ha desallotjat el càmping PortMassaluca i els clients han estat traslladats al pavelló municipal de Faió.


Per: Redacció

Foto: @bomberscat

comparteix-ho