Taula rodona: Salut i esport
Dia: 26/06/2026
Horari: 19:00 h.
Població: Santa Bàrbara
Lloc: Museu de la Vila de la Plana
com arribar
Intervindran:
- Joaquim Guash (metge especialista en medicina familiar i comunitària i en medicina de l’educació física i l’esport. Responsable en medicina de l’esport de la clínica Terres de l’Ebre).
- Jordi Montalbo (periodista i esportista, actualment presenta la secció d’esports del TN cap de setmana de TV3).
- Mar Curto (graduada en psicologia, especialitzada en psicologia de l’esport i alt rendiment).
- Mireia Guarner (atleta de fons i mig fons, metge especialista en medicina familiar i comunitària i en medicina de l’esport).
- Rafa Flores (diplomat en magisteri i especialitzat en educació física, màster en bases biològiques del rendiment esportiu, entrenador d’atletisme, responsable de trail running de la RFEA).
- Robert Margalef (fisioterapeuta del centre de tecnificació d’Amposta. Especialitzat en patologia del genoll. Coordinador de la Clínica Remeis fisioteràpia i salut d’Amposta).
- Laia Figueroa (dietista-nutricionista especialitzada en nutrició esportiva, ex-esportista d’alt rendiment i entrenadora de patinatge artístic).
Organitza: Unió Runners Santa Bàrbara
Més informació:
Tipus activitat: ESPORTS I ACTIVITATS A L’AIRE LLIURE
