CAT | ES
Dia: 01/06/2018
Horari: 19:30 h
Població: Amposta
Lloc: Sala d’actes del Museu de les Terres de l’Ebre
Dins de les activitats que es realitzen dins de la XIV Setmana del Medi Ambient al Delta de l’Ebre, el Museu de les Terres de l’Ebre i el Parc Natural del Delta de l’Ebre han programat la conferència "Devora-mascles i transvestits. La vida sexual secreta d’aranyes i insectes".
Les aranyes i els insectes són els grups d’animals més abundants i divers del planeta, però al mateix temps també són dos dels més desconeguts. Moltes espècies encara estan per descobrir i descriure i molts dels seus comportaments vitals estan pocs estudiats. Tot i això la gran biodiversitat d’espècies que existeixen fan que aquestes presenten característiques i comportaments molt diversos i espectaculars, especialment pel que fa a la seva vida sexual.
Milions d’anys d’evolució han creat milers d’espècies diferents d’aranyes i insectes que trobem per tot arreu i el sexe constitueix un dels punts claus dins d’aquest procés evolutiu. Quines estreatègies empren per reproduir-se?, quin sentit té aquest conjunt d’estratègies? com sobreviure al sexe quan la teva parella està preparada per menjar-te?, com escullen la seva parella?, perquè en les aranyes la femella pot arribar a ser centenars de cops més gran que el mascle?.
Aquestes són algunes de les moltes preguntes que respondrem en la conferència "Devora-mascles i transvestits. La vida sexual secreta d’aranyes i insectes" impartida pel catedràtic de la Universitat de Barcelona Miquel Arnedo, un dels experts an aranyes més importants d’Europa i que tindrà lloc el divendres dia 1 de juny, a les 19.30 h. a la Sala d’Actes del Museu de les Terres de l’Ebre.
Organitza: Museu de les Terres de l’Ebre i Parc Natural del Delta de l’Ebre
Més informació:
Tipus activitat: conferència / xerrada
21
EbreActiu.cat
Què és EbreActiu
Contactar
Publicitat
Butlletí electrònic d'EbreActiu
Informació i avís legal
Política de cookies
Selecció d'enllaços: