CAT | ES
Cap a les 10 del matí d’avui (9 de juliol) Protecció Civil ha anunciat l’aixecament del confinament a Xerta, Alfara de Carles, Aldover, Tivenys, Roquetes, Bítem, Jesús i els Reguers. Es manté el confinament a Paüls.
Etiquetes incendi, pauls, els ports, parc natural els ports, baix ebre, xerta, alfara de carles, aldover, tivenys, roquetes, bitem, jesus, els reguers, prat de comte, pinell de brai, benifallet
Publicat el9/7/2025
Protecció Civil ha anunciat, cap a les 10 del matí d’avui 9 de juliol, l’aixecament del confinament a Xerta, Alfara de Carles, Aldover, Tivenys, Roquetes, Bítem, Jesús i els Reguers.
Es manté el confinament a Paüls, tot i que es pot sortir de casa, perň es limita la mobilitat fora del municipi.
De les carreteres només queden tancades la TV-3541 de Paüls a Xerta i la N-230b entre Xerta i Pinell de Brai. La resta de vies ja estan obertes al trŕnsit.
L’incendi, que ha afectat 3.300 ha, el 30% de les quals dins del Parc Natural dels Ports, segueix sense estabilitzar-se malgrat que els Bombers el tenen perimetrat en un 90% i són optimistes per estabilitzar-lo en cap a migdia o a la tarda d’avui.
👉Consulta el mapa actualitzat i les darreres notícies.
Per: Redacció
Foto: @bomberscat a X
82
EbreActiu.cat
Quč és EbreActiu
Contactar
Publicitat
Butlletí electrňnic d'EbreActiu
Informació i avís legal
Política de cookies
Selecció d'enllaços: