TTOM WAKEPARK, parc aquàtic a Deltebre, Riumar

CAT | ES

SELECT top 1 * FROM g_banners WHERE actiu='s' AND seccio=2 AND (activacio<=#6/21/2021#) AND (caducitat>=#6/21/2021# OR caducitat IS NULL) ORDER BY Rnd(- id * 1000 * Timer())

Neix Degusta Ribera d'Ebre, la imatge dels productes de la comarca

Molt aviat, tots els productes que siguin elaborats, produïts o transformats a la Ribera d’Ebre i que aposten per la venda de proximitat es podran sumar a la marca Degusta Ribera d’Ebre

Etiquetes   de la terra, producte local, ribera ebre, terres ebre

Publicat el16/11/2020

Neix Degusta Ribera d’Ebre, la imatge dels productes de la comarca | EbreActiu.cat, revista digital per a la gent activa | Terres de l’Ebre...


Donar visibilitat als productes locals i a les persones que els fan possible és l'objectiu amb el qual neix Degusta Ribera d'Ebre. Una proposta que arriba acompanyada d'una imatge, en la qual es fa palès que el que es vol potenciar són els productes del territori i la venda de proximitat.

La iniciativa ha sorgit en el marc del Pla d'Acció del producte local que promou Ribera d'Ebre VIVA amb la intenció de donar visibilitat a totes les persones productores i elaboradores i altres agents de la cadena de valor, com la restauració o el comerç, que aposten pel producte local.

Molt aviat, tots els productes que siguin elaborats, produïts o transformats a la Ribera d'Ebre i que aposten per la venda de proximitat es podran sumar a la marca Degusta Ribera d'Ebre.

Volem unir tots els esforços per reivindicar els nostres productes i un dels primers passos serà fer una campanya de lots de Nadal conjunta perquè en aquestes dates, i sempre, volem que a totes les taules hi hagi producte de la Ribera!


L'hem fet entre tots

El procés de creació de la imatge ha comptat amb la col·laboració de les persones productores i elaboradores, que van participar en la fase d'inici de creació del logotip i el nom amb una dissenyadora local. Finalment van quedar tres opcions i la decisió final es va fer amb una votació popular oberta a tothom que es va difondre a través de les xarxes socials. En total hi van participar 223 persones i l'opció guanyadora va obtenir una àmplia majoria amb un 65,5% dels vots.


Per: Redacció

Foto: Cedida