Trans Garrotxa, la ruta dels volcans. El paradís de la btt

CAT | ES

Com alimentar-nos abans d’una prova de mitja o llarga distància?
Com alimentar-nos abans d’una prova de mitja o llarga distància?

Per afrontar una prova de mitja o llarga distància s’ha d’estar físicament preparat i mentalment fort, però ...79

Receptes de «tupper» per a les teves sortides al camp (1/2)
Receptes de «tupper» per a les teves sortides al camp (1/2)

La dietista Rosa Bayerri (organic.cat) ens proposa 3 receptes de «tupper» per quan anem al camp o ...43

Quin és l’avituallament ideal?
Quin és l’avituallament ideal?

Durant la pràctica esportiva és important saber aportar els nutrients necessaris, que el nostre cos utilitzarà durant ...59

Què menjar abans d’una cursa
Què menjar abans d’una cursa

De la mateixa manera que ens preparem físicament per a una competició o una cursa és important ...72

Aliments per recarregar energia durant l’activitat esportiva
Aliments per recarregar energia durant l’activitat esportiva

Alguns dels aliments més freqüents que podem portar per anar a practicar esport són fruita, algun entrepà ...27

Bona hidratació a l’estiu
Bona hidratació a l’estiu

L’aigua és essencial per a portar a cap nombrosos mecanismes fisiològics, reguladors i metabòlics del cos. Amb ...60

Entrepans saludables
Entrepans saludables

Amb el bon temps i dies solejats, ve de gust sortir a la natura a fer esport, ...65

La cafeïna com a sumplement
La cafeïna com a sumplement

La suplementació amb cafeïna pot optimitzar el rendiment per una combinació d’efectes sobre sistemes central i perifèric. ...55

Alimentació en la pràctica esportiva
Alimentació en la pràctica esportiva

Totes aquelles persones que realitzen un esport, ja sigui de forma habitual com de forma esporàdica el ...59