Camarles, lo balcó del Delta de l´Ebre
Tuga Active Wear
  • Com alimentar-nos abans d’una prova de mitja o llarga distància?

    Com alimentar-nos abans d’una prova de mitja o llarga distància?

    Per afrontar una prova de mitja o llarga distància s’ha d’estar físicament preparat i mentalment fort, però un altre factor clau és l’alimentació. Una bona ...79

    14/6/2016

  • Receptes de «tupper» per a les teves sortides al camp (1/2)

    Receptes de «tupper» per a les teves sortides al camp (1/2)

    La dietista Rosa Bayerri (organic.cat) ens proposa 3 receptes de «tupper» per quan anem al camp o a la platja. Es tracta de la primera ...43

    27/7/2015

  • Quin és l’avituallament ideal?

    Quin és l’avituallament ideal?

    Durant la pràctica esportiva és important saber aportar els nutrients necessaris, que el nostre cos utilitzarà durant el transcurs de l’activitat. El nutrient imprescindible és ...59

    1/6/2015

  • Què menjar abans d’una cursa

    Què menjar abans d’una cursa

    De la mateixa manera que ens preparem físicament per a una competició o una cursa és important preparar-nos l’alimentació per a nodrir-nos bé, tant durant ...72

    10/4/2015

  • Aliments per recarregar energia durant l’activitat esportiva

    Aliments per recarregar energia durant l’activitat esportiva

    Alguns dels aliments més freqüents que podem portar per anar a practicar esport són fruita, algun entrepà petit, fruits secs, fruita seca, xocolata, barretes energètiques, ...27

    15/9/2014

  • Bona hidratació a l’estiu

    Bona hidratació a l’estiu

    L’aigua és essencial per a portar a cap nombrosos mecanismes fisiològics, reguladors i metabòlics del cos. Amb l’augment de les temperatures la demanda d’aigua augmenta ...60

    18/7/2014

  • Entrepans saludables

    Entrepans saludables

    Amb el bon temps i dies solejats, ve de gust sortir a la natura a fer esport, a passejar, anar a la platja a intentar ...65

    5/6/2014

  • La cafeïna com a sumplement

    La cafeïna com a sumplement

    La suplementació amb cafeïna pot optimitzar el rendiment per una combinació d’efectes sobre sistemes central i perifèric. Aquesta milloria del rendiment depèn, no obstant, de ...55

    9/5/2014

  • Alimentació en la pràctica esportiva

    Alimentació en la pràctica esportiva

    Totes aquelles persones que realitzen un esport, ja sigui de forma habitual com de forma esporàdica el cap de setmana, han de tenir en compte ...59

    17/4/2014