logiccrono.com, cronometratges esportius

CAT | ES


Millores al Castell de Paüls

S’han renovat tots els panells informatius, actualitzant el format i el disseny d’aquests

Etiquetes   turisme, patrimoni, patrimoni cultural, pauls, baix ebre, terres ebre, parc natural ports

Publicat el3/2/2023

Millores al Castell de Paüls | EbreActiu.cat, revista digital d’oci actiu | Terres de l’Ebre ... Un dels panells renovats


Aquesta setmana, l’Ajuntament de Paüls ha renovat els panells informatius que hi havia instal·lats al castell. L’actuació, que ha estat possible gràcies al suport del Parc Natural dels Ports i de la Diputació de Tarragona, ha consistit a actualitzar el format i el disseny d’aquests, substituint la base de fusta, que es trobava totalment deteriorada.

A la vegada, s’han fet petits retocs al treball de camp i textos, redactats fa més de vint anys amb l’ajuda dels veïns José Mulet Lluís i Domingo Adell Benaiges. Els textos són de Xavi Miranda i Albert Curto.


Per: Redacció

Foto: Cedida

1 impressions d'aquesta pàgina (des de 17/3/2025)1

comparteix-ho