Anavegar. Acadèmia nàutica, xàrter i lloguer d´embarcions al Port Esportiu de Benicarló
Trip & Feel, experiències marineres al port de Peníscola

Tortosa instal·la a la vora de l’Ebre un photocall amb el nom de la ciutat com a eina de promoció turística

La via verda, l’antic pont del tren, l’Ebre i els Ports emmarquen la nova imatge turística de Tortosa

etiquetes   turisme, tortosa, baix ebre, terres de l’ebre

publicat el3/1/2018

Tortosa instal·la a la vora de l’Ebre un photocall amb el nom de la ciutat com a eina de promoció turística | EbreActiu.cat, revista digital per a la gent activa El photocall s’ha instal·lat al costat del riu, a la vorera situada entre l’embarcador fluvial i l’accés a l’antic pont del ferrocarril


Tortosa suma des d’avui un nou referent turístic amb voluntat de convertir-se en icona gràfica de la ciutat. Si la façana fluvial, amb la Catedral i el Palau Episcopal, els Reials Col·legis, el riu Ebre, el castell de la Suda o la casa Grego, són alguns dels referents visuals consolidats en la promoció turística de la ciutat, un photocall amb el nom TORTOSA en vermell i 1,80 metres d’alçada s’afegeix ara a aquest catàleg de símbols de la ciutat confiant a convertir-se en objecte de fotografia per part de turistes i ciutadania en general. L’alcalde de Tortosa, Ferran Bel, acompanyat dels regidors de Turisme, Josep F. Monclús, i d’Urbanisme, Meritxell Roigé, han presentat avui aquesta nova eina promocional.

La tipografia Trajan, inspirada en les inscripcions lapidàries romanes, el material d’acer i l’acabat corpori, donen un caràcter contundent a les set lletres que presidexen el passeig vora l’Ebre de l’avinguda Felip Pedrell. S’han instal·lat al costat del riu, a la vorera situada entre l’embarcador fluvial i l’accés a l’antic pont del ferrocarril. L’orientació del photocall s’ha fet de manera que el fons de la imatge estigui presidit pel riu, el pont roig i, al fons, els Ports.

L’alcalde ha volgut posar en valor aquesta iniciativa de l’àrea de Turisme i l’ha contextualitzat en les bones dades d’ocupació turística a la ciutat durant 2017, amb un increment de les pernoctacions d’un 23 per cent. Bel ha dit que aquests bons resultats són fruit de l’aposta conjunta pel turisme tant del sector privat com de l’Ajuntament de Tortosa. De la seva banda, el regidor de Turisme ha reiterat que l’objectiu principal de l’àrea que dirigeix és que les empreses de la ciutat puguin guanyar-se millor la vida gràcies al turisme i que la promoció de Tortosa, amb accions com la del photocall que avui s’estrena, s’inscriu en aquesta aposta.